FANDOM

Kolejne nowe doznania
Season 1, Episode 1
Pierwsza premiera (USA) 08.11.2011
Pierwsza premiera (PL) 23.03.2012
Lista odcinków
poprzedni
"N/A"
następny
"N/A"

OpisEdytuj

Chris otwiera kolejny sezon stojąc w Porcie Wstydu. Mówi, że tym razem tylko jedenaścioro zawodników weźmie udział w grze, natomiast Dakota i Mike zostają komentatorami Totalnej Porażki. Po chwili przylatuje na wyspę ogromny samolot i otwierają się drzwi od kabin. Chris ogłasza że to są zawodnicy, którzy będą uczestniczyć w piątym sezonie. Po kolei wysiadają Scott, Zoey, Brick i Jo. Następny wychodzi Lightning i pyta dlaczego nie jego Chris przedstawił pierwszy. Wtedy zezłoszczony Chris znajduje na ziemi orzecha kokosowego i rzuca w Lightinga. Wtedy ten upada i stacza się ze schodów. Następny wysiada Sam. Niestety grając w gry video na konsoli, nie widzi dokąd idzie. Przewraca się i spada ze schodów. Wtedy Scott zaczyna się śmiać. Kolejny wysiada B. Po nim Cameron i na końcu wysiadają Anne Maria i Staci. Próbują razem wysiąść, jednak nie mieszczą się w drzwiach i Anne Maria każe Staci się nie pchać. Wtedy Staci popycha Anne Marie na ziemię, a ta upada. Ostatnia wychodzi Dawn lewitując. Chris wtedy dzieli zawodników na drużyny. Scott, Lightning, Staci, Anne Maria i B trafiają do Gniewnych Buldogów. Natomiast Sam, Cameron, Dawn, Zoey, Brick i Jo trafiają do Opasłych Prosiaków. Jo pyta dlaczego wybrał akurat tako nazwę, a wtedy Chris odpowiada że na pewno nie chiałaby wiedzieć. Po chwili z zarośli wychodzi wielki prosiak i zaczyna głośno ryczeć. Wszyscy zaczynają uciekać, z wyjątkiem Anny Marii która pryska się lakierem do włosów bez żadnego strachu. Prosiak zbliża się do Anny Marii i otwiera już paszczę by ją zjeść, ale w tej chwili Anna Maria przypadkowo pryska mu lakierem do buzi powodując że prosiak boi się i ucieka. Wtedy Dawn mówi że to jej aura popularnej landrynki. Zezłoszczona tymi słowami Anne Maria pryska lakierem na Dawn. Dawn zaczyna się dusić i wtedy Jo wzrusza oczami. Następnie popycha Anne Marię, a ta przewraca się i pryska lakierem w Jo. Chris jednak przerywa jej mówiąc że czas na rozdanie chatek obozowiczom. Cameron pyta czy tym razem domki będą lepsze niż w ostatnim sezonie, wtedy Chris odpowiada że nie co zasmuca wszystkich. Chris przydziela Gniewnym Buldogom domek po lewej stronie, a Opasłym Prosiakom domek po prawej stronie. Zoey wita się z Samem, ale ten nie reaguje i dalej gra w gry video na konsoli. Wtedy Zoey w konfesjonale boi się że Sam już jej nie lubi. Zoey staje się smutna, ale wtedy podchodzi do niej Cameron i próbuje pocieszyć mówiąc że przynajmniej teraz nie będą musieli znosić Scotta. Wtedy Zoey uśmiecha się do Camerona. Brick podbiega do Chrisa i pyta go czy dziś jeszcze będzie jakieś wyzwanie. Chris oznajmia że nie, ale nadrobi te zaległości za tydzień w kolejnym odcinku. Rozkłada ręce i wtedy przypadkowo uderza Bricka, który ląduje na ziemi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki